donderdag 2 maart 2017

Lente (en we wachten)


Ha, ik maakte een foto, van het nieuwe verse groen
in de tuin maar hoewel de meteorologische 
(jee, wat een woord, dat moest ik even opzoeken :-)
lente begonnen is, lijkt die toch nog ver weg.
De wind zwiept om het huisje heen en de regen
klettert tegen de ramen, maar we wachten en wachten,
op de eerste lentedag dat je zonder jas naar buiten kan,
en op de zon, zodat ik wat meer foto's kan maken,
dan enkel deze (maar het is een begin:-)

Fijne dag
-X-

7 opmerkingen:

  1. Ja, de echte lente voelt nog heel ver weg, maar ik heb ook het idee dat het er snel aan zit te komen. Kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, en het is 's avonds weer langer licht...ook zo fijn :-) Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lente zou in de lucht zitten, maar krijgt nog niet de kans door te breken. Dan maar lekker binnen met een kop thee en een goed boek.
    Fijne dag.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wacht met je mee op de lente... De bloembolletjes komen al boven en ik heb al wat bloeiende krosusjes in en om mijn tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een opluchitng dat de lente gewoon niet is tegen te houden. Alle frisgroene puntjes aan struiken en bomen zien er zo aantrekkelijk uit. Nu alleen nog even wat geduld hebben.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De dagen zijn in ieder geval al duidelijk langer. Nu de zon en de temperatuur nog. Kom maar op met die lente, ik heb er zin in. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)