dinsdag 28 februari 2017

Tussentijd


Vanwege de bescheiden feestelijkheden van dit
weekend ben ik helemaal niet aan fotograferen toegekomen.
Ook het eindeloos durende grijze regenachtige weer,
helpt niet echt, gisteren hadden we een minuutje zonlicht,
tegen de tijd dat ik mijn camera had gepakt, was 
het al weer verdwenen..
Het is gewoon te donker in het huisje om foto's te 
maken, nu ja het kan natuurlijk altijd en overal
een foto maken, haha, maar dan ziet het er niet uit..
Dus het kan zomaar zijn dat ik even in de tussentijd ben,
breiend en ondertussen wachtend op licht..

Tot later, dagdag
-X-

6 opmerkingen:

  1. We wachten allemaal mee, kom maar snel voorjaarszonnetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het licht van de lente laat lang op zich wachten. Extra bossen narcissen in huis gehaald, maar die verspreiden een onaangename geur....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Oh ja, ik verlang ook naar de zon en een beetje warmte. Tot later!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij wachten mee op de zon.
    Geniet van je tussentijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, die tussentijd!!!
    En nog van ♡ gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hebben we allemal zin in wat zon. Met dit grauwe weer is het echt moeilijkr om mooie foto's te maken. Lekker breien en wachten tot het lenteweer eraan komt is een goed idee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)