dinsdag 8 november 2016

Lichtvoetig


Terwijl ik op zoek ging naar mijn stevige wandelschoenen,
om te gaan lopen richting vertrouwen, bedacht ik mij
ineens dat ik een tijdje geleden deze roze gympen kocht..
Ik moet zeggen dat ik even aarzelde omdat roze gympen 
misschien wel heel erg hip zijn voor mij, maar ik werd er
zo blij van dat ik ze besloot toch te kopen.
En nu komen ze goed van pas, ik ga ze dragen in plaats
van mijn degelijke wandelschoenen, wat hoe kan ik 
nu lichtvoetiger op pad gaan dan met roze voeten ;-)?

Ik wens je een fijne dag
(wat heerlijk dat het een beetje gevroren heeft,
zo'n fijne knisperende atmosfeer, echt een goede dag
om op pad te gaan..)
-X-

11 opmerkingen:

  1. Volg je roze pad en doe een dikke sjaal om en een van je mooie gehaakte handschoenen! Fijne wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee, roze gympen! Als je daar blij van wordt dan doe dat toch of je nu 18 of 80 bent. Ik wordt zelfs vrolijk van de foto. Hartelijke groeten, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je voelt je vrolijk met jouw roze gympen. Met dat gevoel lekker wandelen naar ... Ach, dat maakt niet uit. Gewoon wandelen met je hoofd in het NU en rondkijken naar bijzondere, positieve dingen. Positieve ideeën en vertrouwen komen er dan vast ook bij.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super idee, roze schoenen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt alles altijd zo mooi in woorden vangen! Wat een fijn talent!
    Er valt je vast weer iets moois in, tijdens je wandeling! Geniet!
    Groetjes,
    Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat roze heel lekker loopt. Ik heb blauwe met een roze zool. Die lopen ook heerlijk. Licht aan de voeten en ze veren een beetje mee. Geniet van een fijne wandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liep je op roze wolkjes? Dat lijkt me erg fijn ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zet er ook je roze bril maar bij op, dan komt het helemaal goed :)
    Geniet van alle knispertjes!
    Liefs Tink
    (die uit ervaring kan vertellen dat de handgemaakte cols van ene Ingrid-met-een-blog heerlijk warm zitten, dus als je toevallig nog een roze hebt gehaakt kan ik die ook aanbevelen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook roze schoenen waar ik blij van word :) en spiksplinternieuwe zwarte schoenen met mooie bloemen borduurdels, daar word ik ook heel erg blij van

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi! Ga ineens heel anders naar mijn (bijna dezelfde) roze schoenen kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)