woensdag 13 januari 2016

Shawl swap


Het is niet dat ik zo'n goede huisvrouw ben,
en daarnaast heb ik het nogal makkelijk hier,
in het kleine huisje maar het is mij een waar
genoegen dat het hele huis opgeruimd is..
Dozen vol spullen en zakken vol kleren vonden 
hun weg naar de kringloop..
Ik besloot dat ik 2 kasten met dingen mocht houden,
hier in de kamer liggen al mijn kleine verzamelingen
en dingen die je zo nu en dan nodig hebt zoals
enveloppen, schetsboeken en wol en wat 
allerhande prullaria (wie kan er nu zonder
wat prullaria, waar je niets aan hebt ;-)?
Boven heb ik 1 kast met kleren overgehouden
en een mandje met sjaals, als het er op 
aankomt draag ik toch steeds dezelfde..


Maar deze heb ik uiteindelijk toch weer uit de
dit-kan-weg-zak gevist en dacht dat het misschien
wel leuk zou zijn om ze te ruilen..
Nu zie ik nooit meer ruil acties dus misschien
is dat helemaal niet meer hip (niet dat ik daar om geef)
en moeten ze alsnog naar de kringloop, maar vooruit..
Mocht je met mij een sjaal wil ruilen tegen een 
van jou die jij niet meer draagt laat dan even 
weten welke je mooi vind..ik wil er 3 ruilen.
Ik heb een katoenen met veertjes, een katoenen 
vierkante met rode rozen, een lange grijze linnen
met balletjes aan de onderkant, een linnen(achtige)
met geel, grijs en wit en een grijze vierkante met franje 
en geborduurde bloemen..

Oja, ze zijn allemaal gewassen en hebben heerlijk
buiten aan de lijn gewapperd in het winterzonnetje..
Ik heb ze niet gestreken, dat niet, er zit een 
grens aan mijn goede huisvrouwschap, haha..

Ik zie je reactie tegemoet en wens je een fijne dag
-X-

14 opmerkingen:

  1. goedemorgen!
    Ik heb wel interesse in de sjaal met het veertjes-patroon (wie droomt er niet van vleugels).
    Groet, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou de laatste wel willen met de geborduurde bloemen. Wat vind je zelf mooi, ik heb net weer een paar leuke sjaaltjes op de kop getikt met een ruitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij lijkt de rozensjaal wel heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid Ik heb wel interesse in de lange met geborduurde rozen. zal in mijn voorraad kijken naar een mooie voor jou. groet Marlies Wijnker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die rechter vind ik ook heel leuk. Maar er zijn meer gegadigden dus wacht ik rustig af..Altijd weer verrassend om jouw blogs te lezen. Een van de blij makende dingen in de ochtend! Lieve groet, Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Ingrid, je sjaals zijn in elk geval wel heel hip! Die met de veertjes vrolijkt mijn dag op. Een beetje als het lentefluiten van de vogels op dit moment (o, o, hoe moet het als het straks gaat sneeuwen...). Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Ingrid, ik kan vandaag wel veerkracht gebruiken, dus doe graag mee met de ruil voor de linker, de grijze met veertjes.
    En ik stuur je graag een mooie uit mijn collectie sjaals terug.
    Fijne dag!
    Groet, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid, wat een leuk idee om ze te ruilen.
    Ik vind de linkse met de veertjes en de rechtse met de geborduurde bloemen vooral erg leuk. Verras me maar. Ik heb genoeg om te ruilen want ik heb ook veel te veel sjaals....
    Groetjes Madhurya

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid, ik wil graag meedoen voor de grijze met niet geborduurde bloemen. Ik wil ruilen voor een instant-little-happines-box-for-weary-days...liefs van Mip

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die met de geborduurde bloemen wel heel gaaf, ik zal nog even zoeken naar de sjaals die ik nog heb liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, die rozensjaal is mooi! Die zou ik wel willen ruilen met eentje van mijn sjaals! Ik vind ruilen trouwens juist heel hip (duurzaam!) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supergoed idee en wat een prachtige sjaals heb je in de aanbieding. Ik ruil graag. Ik heb ook een tas vol sjaals waar ik weinig gebruik van maak. (Heb ook al wat naar de kringloop gebracht maar vond dat met een paar sjaals toch te moeilijk:-). Ik vind de sjaals die je wilt ruilen allemaal erg mooi maar voorkeur heeft die met wat meer geometrische vormen en geel erin. Groet, Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaaaa, die met geborduurde rozen vind ik super. In de ruilaanbieding heb ik een prachtige shawl met afbeelding van een zonnige italiaans strand. (La splendida spiaggia)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die met veertjes zou ik graag willen ruilen met je, maar er zijn er meer zag ik :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)