donderdag 5 maart 2015

House of dots party..


Een tijdje geleden ontving ik deze ontzettend lieve
uitnodiging, van de House of Dots vrouwen,
Hester en Marielle, die zat in het piepkleine envelopje..
Ik heb ze ooit leren kennen omdat ik ze uitnodigde
voor mijn eerste boekenfeestje, gewoon omdat 
ik wat ze doen/maken (en hun site) zo leuk vind.
Ik herinner me hun binnenkomst nog goed,
ze zagen er verpletterend mooi uit,
werkelijk tot in het kleinste detail, daarnaast
zijn ze hartverwarmend aardig..


Dus ik mag wel zeggen dat ik blij was met de uitnodiging.
Ik breide voor hen beide een strikje naar een 
patroon uit mijn boek Vive la vie.
(ik moest het zelf nog weer even opzoeken :)
Toen ik er eentje op Instagram zette zonder erbij
te zetten dat het voor hen was, reageerde ze al
met oooh die is echt leuk (ha!)
Met het kadootje zat het dus wel goed, maar
op zondagochtend vroeg ik me toch even af wat ik
aan zou moeten doen, ik bedoel maar wat trek je aan
naar een feestje van twee vrouwen die altijd 
tot in de puntjes (dots;) gekleed zijn..
Uiteindelijk besloot ik de jurk van mijn tweede
boekenfeestjes aan te doen, met sneakers eronder,
dat dan weer wel...ik ben niet in het bezit
van bijpassende feestelijke schoenen :)


De ontvangst was bijzonder hartelijk en ohh,
de tafel was zo mooi gedekt met allerlei verschillende
taartjes, scones, bloemen en zelfs servetten 
met de naam van elke gast erop gestempeld..
Het was een bont gezelschap van allerlei leuke vrouwen,
waaronder Erika van Mikodesign, Yvonne van Yvestown,
Dianan van Webvedettes, Daan van Maandagdaandag,
Monique van de Happymakersblog en Jikke 
(eigenaresse van een kinderfeestwinkel) en Charlotte
(kookboekmaakster) en later schoof Eline Pelinkhof nog aan.
Sommige van hen had ik al eens
eerder ontmoet, anderen nog niet.
Aan een ieder was gevraagd iets van haar werk
mee te nemen, en daarover iets te vertellen..
(zo fijn om eens van andere vrouwen te horen,
die over het algemeen ook alleen werken,
heel herkenbaar en verhelderend)


Het was een inspirerende middag, die uitliep,
tot wel een uur of negen in de avond,
zoveel was er te bespreken, te eten en te lachen.

Kortom het was een bijzonder fijne dag
en dit was natuurlijk het bericht wat ik dinsdag 
had willen maken, ware het niet dat er iets anders
onaangenaams voor werd geschoven, of beter gezegd,
ik schoof er zelf iets anders voor..
Maar nu ik dit zo schrijf, gloei ik ineens nog na
van de hartelijke ontvangst, alle lieve woorden,
(ik ben echt dol op de Dots vrouwen, haha)
en dat is wat ik Vast ga houden, al die positieve energie
van die middag en al het andere laat ik aan me voorbijgaan.

Ik wens je een feestelijke dag
(in welk opzicht dan ook, de zon schijnt hier,
dat lijkt me alvast een goed begin)
-X-

8 opmerkingen:

  1. O Ingrid, ik word weer zo blij van je blog..dank je wel voor het delen! Het werk voor mn boekje is bijna af trouwens..fijn hè? En de zon schijnt hier ook..zo fijn.. Liefs van Mip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gezellig! Je strikjes zijn echt super leuk!
    Geniet van je dag, ik ga zo naar een vriendin en met haar naar de kringloop! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ingrid
    Wat ziet dat er gezellig, verzorgd en lekker uit.
    Fijn dat je er zo van genoten hebt.
    Ga lekker van het zonnetje genieten. Ik ga wat in de tuin werken.
    Fijne dag
    Liefs
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief stukje, dankjewel, we vonden het een eer dat je er was en zijn superblij met je kadootjes, tot gauw, liefs van de Dotjes
    www.houseofdots.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doen! Die positieve energie VAST houden, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat klinkt als een top feestje met allemaal inspirerende mensen die allemaal creatief zijn. Wat leuk dat je daarvoor was uitgenodigd. Maar ja, net als jij de twee dits-vrouwen leuk vindt, vinden zij jou vat ook top.

    Zo'n bijzonder verwenfeestje gun ik eigenlijk alle bekende en onbekende leuke vrouwen. Maar ja, de meeste zullen moeten genieten van jouw mooie verhaal en jouw mooie foto's.

    Geniet fijn van al die gelukjes die op jouw pad komen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een hoop positieve energie, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk, en ik ga even op de site kijken van de dames van House of Dots. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)