maandag 13 oktober 2014

Monday morning..


Terwijl het buiten giet van de regen 
en de blaadjes door de lucht dwarrelen,
zit ik hier temidden van de kadootjes,
restanten kopjes en wat verdwaalde boeken in een doosje,
nog wat na te zoemen over gisteren..

Nadat ik aanvankelijk Totaal niet meer mindfull was
en ontzettend zat te foeteren op P
omdat er allerlei omleidingen waren 
(daar kon hij natuurlijk ook niets aan doen,
maar hij zei: ik ga daar helemaal niet op reageren,
ik ken je langer dan vandaag
en bovendien helpt het ook niet Echt...)
en ik zo ongeveer hyperventilerend aankwam

Maar natuurlijk is het allemaal goed gekomen,
het was een fantastische middag
Ik moet het allemaal nog even verwerken,
maar later zal ik er over vertellen..

Op de blog  Zilverblauw wordt al een boek weggegeven,
en ook ik zal binnenkort wat exemplaren
weg geven, natuurlijk, gesigneerd en wel
(ik heb gisteren heel goed kunnen oefenen ;)

Ik ga vandaag even landen, de resten van het feest
opruimen en nog even verder zoemen..

Ik wens je een fijne dag
-X-

n.b de bloemen zijn een zelfmaker uit het boek:)

18 opmerkingen:

  1. Heb je al een idee wanneer het boek in België in de winkels zal liggen ? Want ik sta te popelen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een geweldig leuke middag gehad met mijn schoonzus (ondanks de wegafsluiting en de klotsende oksels in verband daarmee).
    Je boek is prachtig en inspirerend, dank je wel en nogmaals gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan wens ik je een rustige maandag Ingrid dag heb je wel verdiend....

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie je nou wel dat alles goed is gekomen! En nu maar heerlijk nagenieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ga nu lekker onderuit zitten en nagenieten. Je hebt het verdiend.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ingrid
    Fijn dat het allemaal goed is verlopen gisteren. Dat dacht ik wel hoor. Leuk. Las dat Roos ook geweest was met haar zoon.
    Als je wat uitgerust bent horen we nog wel wat meer details denk ik.
    Nu een dagje even alles laten bezinken en je rust pakken en nagenieten.
    Fijne dag
    Lieve groet Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ingrid,
    Het was leuk je te ontmoeten. Bedankt voor het signeren van je boek en de heerlijk taart met koffie !
    Met vriendelijke groet,
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat geweldig dat het zo'n leuk boekfeestje was en dat toch alles goed gekomen is. We lezen snel meer ervan! Geniet maar even heerlijk na!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een opluchting voor je dat alles zo geslaagd verliep na de gestresste reis. Ik ben al een paar berichtjes tegen gekomen over jouw geslaagde feestje en over jouw inspirerende nieuwe boek.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat het gelukt is (en dat er mensen waren, je angst was dus behoorlijk onterecht...). Geniet nog lekker na van dit succes en nu op naar een goede verkoop!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijn dat het zo'n leuke middag was, en ach achteraf valt altijd alles mee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Natuurlijk gaat alles goed. Fijn dat het een gezellige en succesvolle middag was. Ik zag al foto's bij Tante Brocante. Gefeliciteerd met je boek!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet nog maar even lekker na. Het verhaal komt later wel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bijzonder hoor! Ik zag het al op zilverblauw inderdaad, mooie impressie...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd ☺.
    Van harte verdiend!

    Lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op Facebook schreef ik al, liefde is: manlief (die van mij in dit geval) die (omdat ik niet kon) speciaal naar Amsterdam ging om je boek te kopen en te laten signeren. Jammer dat ik je zelf niet heb ontmoet. Wie weet ooit.... Je boek is prachtig, ik heb 3 mooie foto's en Martijn vond de taart heerlijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)