zaterdag 2 februari 2013

Let's celebrate February #1


wel, ik moet zeggen dat ik hier gisteren,
breed glimlachende achter mijn laptop zat,
de mailtjes stroomden binnen,
ik heb er nog nooit zoveel gehad, op 1 dag,
ik heb een berichtje gemaakt,
dat geknipt en geplakt,
dus als je het idee hebt, als je er ééntje kreeg,
dat het niet erg persoonlijk was,
dat klopt...


ik stuurde iedereen hetzelfde berichtje,
(en ik ben nog niet klaar)
ik was anders tot aan mijn verjaardag (ha)
bezig geweest ze allemaal te beantwoorden..
er was ook enige verwarring over wanneer ik jarig ben,
dat stond op de 4de foto, als je goed kijkt,
en ook waren er wat mensen die het email-adres 
niet konden vinden,
het staat rechts boven:
ingrid@ing-things.com
en 24 Februari...
(maar het mag ook best eerder,
ik denk niet dat het op 1 dag in de brievenbus past : ))


het effect, nu al, van al die mailtjes,
was wel dat ik al iets Feestelijks voelde kriebelen,
het idee dat al die mensen,
de moeite willen nemen,
ik knapte er Meteen van op,
ook sliep ik vannacht redelijk goed,
(ik lag maar een uurtje ofzo wakker)
nu weet ik niet of er een direct verband is..
en iedereen die een Zo-kan-je-slapen tip gaf, bedankt
(veelgestelde vraag of het door mijn boek komt,
het antwoord is nee, dat komt wel goed!)


in dat ene wakkere uurtje,
bedacht ik me wel,
dat ik er maar eens een Februari-Feestmaand
van zou maken,
ik ga wat -laten we Februari vieren-
DIY projectjes bedenken en maken,
ik heb nog 2 bijzonder leuke weggeef-Dinsdagen,
van hele Feestelijk webwinkels..
en ik heb meteen al wat nieuwe slingers gehaakt..


ik geloof dat ik in de babbelstand sta,
soms heb je zo'n dag 
(arme P)
dus ik ga er maar eens een eind aan breien
(of haken)
ik wens jullie allemaal een stralende dag,
ondanks het grauwe regen-weer


enne... Bonne Chance!
-X-

20 opmerkingen:

  1. Geweldig zoveel reacties...nou ik heb niet gemailed want ik heb jou adres nog ......goed he ????? ben benieuwd naar alle pot....fijn weekend x cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die kriebels! Geniet er maar van. En misschien moet je de postbode vast inlichten dat ie z'n volle postzak ook achterom af mag leveren of zo in plaats van alles in de brievenbus proppen. :)

    Fijn weekend, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, wij vieren ook altijd dat het weer februari is. Dan komt het voorjaar dichterbij. Met die vlaggetjes wordt het extra feestelijk. Je mag wel vast uitrusten voordat je al die post binnen krijgtv:-) fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou postbode, huur maar alvast een boedelbakje en bindt die achter je fiets!

    jullie ook een mooi weekend, hou je goed xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze maand ook een feestje te vieren,dus....goed idee Februari-Feestmaand! Ik heb medelijden met die postbezorger, die gaat rugklachten krijgen.
    Een inspirerend weekend toegewenst, Denise

    Ps.Zou je mij je adres kunnen mailen dan kan ik aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vlaggetjes! En grauw regenweer in Zutphen? Hier in Leeuwarden schijnt de zon, mag ook wel een keer ;-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke ideetjes! Gaan we wat mee doen. Fijn dat de mailtjes nu al effect hebben! Hier schijnt de zon uitbundig, na regen en sneeuw zelfs! Ik stap straks lekker op de fiets. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hè lekker! Wat een gezelligheid in je blog vandaag, ik word er helemaal vrolijk van! Hier in Arnhem schijnt het zonnetje, wat ook bijdraagt aan de vrolijkheid... en de slingertjes :))))) Dol op slingertjes! Ga zo door en je sleept me met gemak de saaie februarimaand door! Ik wens je een zonnig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het onderste slingertje geweldig,ik kan helaas niet haken en heb echt meerdere pogingen gewaagd,maar nee,net als met een naaimachine werken,het lukt mij niet,maar goed je kan niet alles hebben,fijne zaterdag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk al die voorpret, om van te genieten! Leuke slingertjes! Daar worden we vrolijk van!(hier in de verre Achterhoek schijnt inmiddels ook de zon!!!)
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn, redelijk geslapen dus en ik was blij met mijn mailtje van je en vond het best persoonlijk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke slingers! Ik vrees dat ik de haaknaald ook tevoorschijn moet gaan halen. En ik heb al zoveel projecten...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat ga jij een post krijgen in de maand februari. Wat leuk! Ik volg je blog al een hele poos, maar geef eigenlijk nooit een reactie. Ik geniet altijd van je blogposten. Ze maken mij altijd vrolijk. Dus van mij krijg je ook een kaartje voor je 'ikviermijnverjaardagniet-dag.'

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je alweer iets beter geslapen hebt! Misschien moet je iedere maand een feestdag houden! Dan slaap je straks als een roosje :-)
    Hier schijnt al de hele dag de zon en hij komt vast bij jou want ik heb jou richting op geblazen.

    Geniet van het weekend

    Gr lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha! Zo'n soort vlaggetje heb ik per ongeluk gehaakt, toen ik voor het eerst haakte.. Ik begon gewoon, hoewel ik de uitleg bij de haaknaald niet helemaal snapte. En toen was daar ineens dat vlaggetje (ik was helemaal blij dat er uit mijn eerste poging toch iets bruikbaars was ontstaan:) Eens kijken of ik het ook expres kan, zo'n vlaggetje.
    Hier een foto:
    http://www.featheringtodo.com/c-c-crochet/
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezelligheid , die slingers en de "babbelstand"...Februari wordt zeker leuk!
    fijn weekend verder!sija

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Ingrid, Ik lees je blog pas sinds kort, en ik wordt er zo vrolijk van. En heel geïnspireerd. Dank je wel. Ik wens je de beste verjaardag en februari ooit! Fijn weekend, Rieëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een gezellige babbeldag, alsof je bij de buurvrouw op de koffie komt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)