woensdag 3 augustus 2011

10 things to be gratefull for on the 3th of August..


*zwarte koffie drinken met uitzicht over een veld
(waar ik gisteren voor het eerst in mijn leven
een hert in het wild zag lopen, zoals je begrijpt
ben ik even niet in Amsterdam..)
*onverwachte vriendelijkheid
(zoals dit poppetje wat ik kreeg van Anna
van het Grote Avontuur, bovendien had ze
een leuk idee voor/ over mijn werk..)
*de muziek van Xavier Rudd
op deze ochtend vooral het nummer
*onweer in de lucht
(ik hou van mooi weer maar
misschien nog wel meer van onweer..)

-plaatje uit een jaren 60 boek over muziek-

*zachte zoete perzikken
(die dan zo langs je kin druipen las je ze eet..)
* fijne gesprekken over de Dingen
 van het leven met de leuke man
(ik begrijp dat het allemaal wat geheimzinnig lijkt
met de leuke man
dat is het niet, ik heb gewoon plezier)
*een nieuw jurkje met rozenprint
(wat ik kocht bij de King Louie kraam
tussen de graaiende vrouwen (och hemel)
op de Noordermarkt)
*het tweede kopje koffie..

* madeliefjes in het grasveld
* alle reacties op mijn vakantiekaarten blogje
wat mij betreft stuurt iedereen die gereageerd heeft
haar adres, ga ik vanmiddag 
de hele middag kaarten schrijven vanaf 
mijn denkbeeldige bestemmingen..
(please mail me your adress if you left a message
on the postcard post of 2 days ago, thank you)

wens ik jullie verder een hele goede Woensdag,
met natuurlijk wat Dingen
waar je dankbaar voor bent
 xxx

11 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk klinkt dat!
    ...Het Grote Avontuur is echt geweldig!
    staat in mijn favorieten, spannend zeg,
    nieuwe ideëen voor je werk...
    ...oh die King Louie kraam, daar heb ik ook wel eens staan 'zoeken', echt erg hè?
    Maar het is een mooie nieuwe KL wel waard.
    ...en dat je het gezellig hebt met de leuke man maakt ons alleen maar nog meer nieuwschierig ;-)
    ...madeliefjes zijn schattig! maar ze staan hopelijk in een gRasveld, anders vind ik het zielig voor de madeliefjes...

    fijne woensdag hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tien keer fijn om te lezen! Fijne dag!
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heerlijk allemaal!
    Geniet van de zomer en de leuke ...eh...dingen om je heen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat fijn dit te lezen!
    Het is een mooie dag om stil te staan bij de Dingen Des Levens...
    Vandaag ben ik vooral dankbaar voor meneer Snoeshaan, die is jarig! En voor het taartrecept dat je gisteren gepost hebt, ik dacht daar gereageerd te hebben maar zie het niet terug, dus nog een keer bedankt, ik ga er vanavond de blits mee maken denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig plaatje met het rotte hout op de achtergrond...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk dingen heb je opgenoemd, echt genieten.

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja leuk...mijn adres heb je al maar ik mail nog even gewoon voor de leuk! kus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 10 groetjes en kusjes en goede gevoelens:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijkheid! Ik vind het fijn dat je zo weet te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt allemaal heel erg goed!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, ik ben maandag ook op de Noordermarkt geweest, heb een ontzettend leuk vestje gekocht bij de King Louie kraam. Wat een leuke kleren hebben ze daar hè? :D Ik zal mijn adres nog een keertje mailen, ik weet niet of je die nog hebt. En de plaatjes uit dat jaren '60 boek zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)