vrijdag 26 maart 2010

3 opmerkingen:

  1. Via Beerlala op je site gekomen, erg leuk!
    vooral deze Matroesjka's, mijn dochter (van 1,5, dus dan weet je het wel wie ze vooral ook erg leuk vindt) spaart ze ook....
    het begon met het vinden van mijn oude matroesjka en volgens mij is dat de tweede van links eerste rij, alleen dan helemaal verkleurd.
    groetjes Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid Zojuist een reactie bij je matrouschka tekeningen geplaatst en nu zie ik hier het hele stel op de foto. Ik was nog even aan het rondneuzen op je blog en heb 'm ook op mijn blog bij leuke blogs geplaatst.
    Fijne dag lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook ik ben een superfan van babouschka's & allerlei andere oude houten popjes... mijn hart gaat dan ook telkens wat sneller slaan als ik er weer eens eentje vind op een rommelmarkt of in de kringloopwinkel!!
    Je blog zit vol mooie schatten Ingrid! Heel leuk om alles te bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)