maandag 27 februari 2017

Roze tulpen dag.


En ooh, was ik daar toch even jarig zeg, niet dat
ik het zo gepland had, maar onverwachte fijne 
dingen zijn toch wel het allerleukste..
Er waren moccataartjes, als verassing meegenomen,
door onverwacht bezoek, chocolade met de post,
lieve kleine cadeautjes en heel veel tulpen,
stapels tulpen, allemaal roze, ik denk dat het 
stiekem ook 'roze tulpen dag' was..


Ik had er niet eens genoeg vazen voor, ik heb de 
laatste tijd nogal opgeruimd en ik had een grote
en een kleine vaas, ik bedoel maar, hoeveel vazen
heb je normaalgesproken eigenlijk nodig:-)
Maar samen met Fem, bezochten we wat kringloopwinkels,
en vond ik er nog twee, de roze met geel, is eigenlijk
een waterkan, er zaten zelfs bekers in, hoe leuk is dat?


Ook werd ik meer dan 200 keer gefeliciteerd, 
virtueel weliswaar, maar evengoed heel erg leuk,
en het gaf de hele dag een feestelijk tintje.
In gedachten stelde ik me even voor dat ik al
die mensen in het echt even een hand zou geven..
Dat ik hier op het bankje voor mijn huisje zou zitten,
met een feestelijke jurk aan, en dat iedereen
hier door de straat zouden lopen en mij zou feliciteren
haha, dat zou wat zijn, maar evengoed bedankt allemaal!


Kortom, ik had een heerlijk dag en een bijzonder
fijn weekend met Fem samen (ik zou veel te veel woorden
nodig hebben om het te beschrijven en wat het voor mij
betekent om zo'n goede vriendin te hebben:-)
Dus ik vat het samen als een paar dagen met een 
gouden randje, of misschien moet ik wel zeggen een roze..;-)

Ik wens je een hele mooie maandag
-X-

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk nagenieten dus :-) Fijn dat het zo'n heerlijke dag was!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat het onverwacht een fantastische verjaardag was. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om tussen de roze bloemetjes te zitten. Vooral op deze donkere, winderige dag. Alsnog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tulpen! En dan het taartje ...om zo in te happen. Leuk dat ik mocht meegenieten met je verjaarsfeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat veel mensen je hebben gefeliciteerd. Met al die bloemen kun je nog even nagenieten van de afgelopen dagen. Fijn dat die dagen een gouden randje voor je hadden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog van harte, en wat een jarig gevoel geeft dat he, al die felicitaties, bloemen en taartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tulpen! En wat een leuk idee, ze in een waterkan te zetten. Past helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iemand als jij verdiend zo'n felicitatie-defilé door de straat! Heerlijk vrolijke blog, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)