donderdag 5 januari 2017

Mooi


Al sinds ik terug ben uit Wenen, ben ik in de ban
van een griepachtig virus; koortsig, zere keel, watten
in mijn hoofd en vla in mijn benen, niet echt,
maar zo voelt het, gewoon een algehele slapte..
Heel vervelend maar ik ben blij dat ik het daar niet had..
s' Nachts heb ik te koud dan weer heel erg warm 
en droom ik heel druk en levendig..
Vannacht droomde ik over sneeuw en iemand die het 
weg wilde hebben, ze stond als een malle te bezemen
en zelfs te blazen, met enige verwondering stond ik er
naar te kijken en zei: sta nu eens even stil en kijk,
kijk nu gewoon eens even om je heen zodat je ziet
hoe mooi het eigenlijk is...
Met die zin werd ik wakker en ik ja, inderdaad,
dat ga ik onthouden, dus bij deze bied ik je even 
een moment aan om te kijken, misschien zelfs
te mijmeren over hoe mooi sommige dingen zijn..





Ik wens je een kalme dag
-X-

12 opmerkingen:

  1. Lieve Ingrid. Prachtige plaatjes. Zit in hetzelfde schuitje als jij. Lamlendig van de kou en ook na een val met gekneusde ribben en dat is zo pijnlijk. Rustig aan doen. Zit niets anders op.
    Beterschap Ingrid.
    Lieve groet
    Nienke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap. En wat een prachtige foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, ik wil ook sneeuw om me er over te verwonderen hoe anders de wereld dan is. Ik kijk nog genoeg om me heen, zie de mooie dingen nog. Het merendeel niet meer helaas... die zien alleen de mobiel. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap hoor, het schijnt een vervelende griep te zijn. Wat je droomde was eigenlijk een wijze les voor ons allemaal. Gewoon wat rustiger lopen en rijden dan zie je veel meer en dat is toch juist heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Arme jij. Gelukkig ben je in goed gezelschap, want er hebben veel mensen in Nederland grieperige verschijnselen.
    Gelukkig heb je ondanks de griep nog steeds oog voor de mooie dingen om je heen. Prachtige plaatjes van mooie dingen om bij stil te staan.

    Beterschap, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie fotoos weer. Ik hoop echt op ,al is het maar 1 keer , dwarrelende sneeuwvlokken. Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn echt foto's van iemand die 'kijkt'.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I do hope you will feel better soon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I do hope you will feel better soon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie mijmerfoto's. Vandaag maakte ik mijn dagelijkse wandeling (beste voornemen van het nieuwe jaar) en stond ik ook even stil, keek om mij heen en genoot van hoe mooi het hier (eck en wiel) toch is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend die griep, hopelijk gaat het snel weer beter. Je hebt volgens mij een fantastische vakantie gehad. Mooie foto's. Dankjewel voor het delen.
    Oh en nog de beste wensen voor 2017!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)