vrijdag 15 april 2016

Nest


Deze dagen staan in het teken van het boek,
ik geloof niet dat ik nog ruimte in mijn
hoofd heb om over iets anders te denken of te praten..
Gisteren was ik de hele dag bij Twirre in 
haar winkel Handmade Heaven, waar we de etalage
en de winkel in orde maakten voor zondag..
Daarnaast ben ik een beetje overweldigt door 
alle reacties op de social media, met allerlei
enthousiaste berichten en lofzangen op het boek,
echt heel erg fijn en ik probeer overal op te reageren,
maar ik mis ook wel eens een bericht..
Ik vind het heel erg fijn om te horen dat 
het gewaardeerd wordt, tijdens het proces van 
het maken zit ik in een soort bubbel en
kan ik op den duur nog moeilijk beoordelen
of het nog leuk is, ik zag elke centimeter
van het boek zo vaak..


Vandaag blijf ik even op het nest, ik ga 
booschappenlijstjes maken en me verder voorbereiden
op het feestje, het is een soort marathon 
dit hele gebeuren en ik zal blij zijn
als het zondag is en ik aan de finish zit, met 
stapels boeken, lekkere dingen en vooral
allerlei leuke mensen die langskomen.
Je bent natuurlijk van harte welkom, 
je kan er altijd een dagje Amsterdam van maken,
ik zeg, doe eens gek..
(dat doe ik ook al de hele week, haha)
Hoe dan ook, ik wens je een heel fijn weekend,

-X-

11 opmerkingen:

  1. oh ja..vandaag natuurlijk rustdagje.. ik was gisteren in de war, meende dat het feestje zondag was :) Veel plezier morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ingrid.
    Nou het is bijna zover. Wens je Zondag een geweldige dag. Dat gaat zeker lukken. Erg jammer dat ik er niet bij kan zijn. Heel veel plezier en ga er van genieten
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tekening! En veel succes en plezier dit weekend. Ik blijf op stal in het drentse!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij doen gek en maken er een weekend Amsterdam van! Ik zie er naar uit. Succes met de laatste loodjes en vergeet zondag niet te genieten xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel feestelijk weekend gewenst! Mocht ik je boek zien bij de boekhandel in Sneek, dan koop ik het direct :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Ik had je boek al besteld bij Bol.com en ik kreeg het cadeautje deze week op de mat! Ik ben er blij mee en naast de andere twee heeft het een mooi plekje in mijn boekenkast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier zondag! Ik kom niet langs op je boekenfeestje want ik sta samen met mijn zus op een voorjaarsfair met onze zelfgehaakte (en gebreide) spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik heb hem en ik vind hem super! Wat een ontzettend leuk boek, met een hartje en een cadeautje en gesigneerd het is gewoon een feestje. Ik ga hem van het weekend lekker lezen. Heel veel plezier met je feestje, ik hoop dat je er heel veel mag verkopen.
    Grtz,
    Chris



    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van je feestje; en achteraf op de bank lekker lui nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe eens gek, je hebt helemaal gelijk maar het zal ook deze keer niet lukken. Misschien de volgende X.
    Heel veel plezier in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)