donderdag 28 april 2016

Just swimming around.



Hallo, hallo, ik ben er nog hoor, alleen misschien 
niet zo zichtbaar hier, ik ben er wel een ook weer
een beetje niet, een beetje zoals de tekening 
die zo uit de printer kwam toen de inkt Ineens op was..
Ik heb nog steeds niet de gelegenheid genomen om
de foto's van het boekenfeestje uit te zoeken,
te ordenen en te bewerken..
Voor mijn gevoel moet ik daar weer mee beginnen
na mijn blogvakantie, hoewel het alweer een tijdje
terug was en een en ander helemaal niet meer
synchroon loopt..


In de tussentijd was ik bezig met het opruimen
van de restanten van het feestje, tassenvol glazen,
halflege zakken eten en de kadootjes ertussen.
(hele leuke kadootjes overigens)
Maakte ik een opdracht voor het Flow zomerboek af,
legde contacten met een Frans bedrijf (haha, spannend)
streek ik stoffen voor de webshop, er is nog een beetje
over mocht je belangstelling hebben..
Ik las wat boeken, lummelde wat rond, bedacht 
per ongeluk een nieuw boek (waar ik nog niet aan 
ga beginnen hoor, ohoh, maar nu zit het in mijn hoofd)
Liep ik gisteren door een lege Jordaan op zoek
naar Koningsdag maar iedereen was blijkbaar
geschrokken van de weersvoorspelling, kortom
ik dabber een beetje rond in de dagen, net als deze
eendjes die rustig rondzwemmen, zonder
dat ze een speciaal doel hebben..

Ik zal zien hoe snel ik het voor elkaar krijg
met de foto's en dan herstart ik weer met bloggen.
Ik wens je een fijne dag (of dagen)
-X-

7 opmerkingen:

  1. Jij ook fijne dagen gewenst!
    't Was best een mooie dag, Koningsdag, hier ook tamelijk rustig op de vrijmarkt, wél leuk en gezellig :-)
    O, spannend, een nieuwe idee! Laat maar lekker "pruttelen".
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eitje (in de vorm van een boek) gelegd, gezellig feest gehouden en na de druk komt even de stilte. Even niet 'moeten' ook al lees ik dat jij vindt dat je wel iets moet. Geniet van de tussentijds tussen het een en het ander, doe nieuwe energie en ideeën op en alles komt weer terug in het normale.
    Het is net als na een drukke studietijd, examen en diplomauitreiking.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer - een beetje- bent! Heb je gemist!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik voelde ineens herkenning in het woord rondzwemmen. Mijn illustratie-alter-ego Mollie Octavie Petterson zwemt de laatste dagen ook wat rond. Niet in zo'n sappig boerenslootje, maar in kunstwerken... als je nieuwsgierig bent, op mij blog kan je zien hoe ze dat doet.
    Intussen wens ik je een fijne dobber-dag verder, fijn weer wat van je te horen.
    groet Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ingrid, gezellig dat je weer even boven water bent. Nu snel weer koppie onder, even 'niets' doen. Ondertussen wel genieten van alle reacties etc. hoor...
    Lieve groet Meinke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee, een nieuw boek-idee en nog per ongeluk ook :). Voor je het weet kun je je stapeltje nóg verder aanvullen!
    Ik zat net de verslagen van je boekenfeestje te lezen en het interview, het klinkt allemaal erg leuk en ik vind het weer eens jammer dat ik er niet bij was. Had achteraf ook niet gekund trouwens maar dat is een ander verhaal.
    Doe lekker rustig aan, tsja 'geniet van het mooie weer' is een beetje rare wens deze koude natte dagen maar ik weet ook dat jij altijd wel iets te genieten vindt (of desnoods máákt!)
    Dus, fijne dag!
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe rustig aan.... ik kocht vanmiddag je prachtige boek. Ik ga er heeeel lang van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)