donderdag 30 oktober 2014

Warm hands #2


Hoewel het nog niet echt handschoenen weer is
het word weer 17 graden in dit weekend,
haakte ik toch alvast een stapeltje..
Ik heb er inmiddels zoveel dat ik denk dat ik ze maar
moet gaan verkopen..:)
Hieronder laat ik zie hoe je ze kan maken,
het is werkelijk heel simpel,
hoewel je dat, als ik de aanwijzingen zo achter elkaar zie,
niet zou denken..haha.
Eigenlijk haak je een lapje wat rondom je pols past
en dan haak je daar een lapje, met een gaatje
voor de duim bovenop.
Je kan het patroon makkelijk aanpassen
als je dikkere of dunnere wol gebruikt.
Er kan niet zoveel misgaan, het is gewoon een kwestie
van proberen, ik deed er ook aantal opnieuw..
Komt ie:







En oh, er staat ongetwijfeld ergens een foutje in,
maar als je naar de wanten kijkt kom je daar vast wel uit..
en terwijl je bezig bent kun je gewoon steeds 
passen op je hand..

Ik wens je een fijne dag
-X-

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Jammer dat ik niet kan haken. :( Maar ik vraag wel aan m'n oma of ze het aan me wil leren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn ontzettend leuk en zo heerlijk warm en handig...ik ga beginnen...dankjewel voor de duidelijke uitleg...

    Fijne dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ingrid
    Leuk je patroontje van de handwarmers. Ga ik beslist maken. Dank je wel.
    Ben nu met de beukenootjes bezig en ze lijken niet op een bananenschil hahahaha
    Fijne dag
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo
    Ik heb altijd koude handen, dus ik moet dit maar eens maken, denk ik.
    Maar... begint niet elk handwerk met lossen opzetten?
    Zie ik iets niet staan of kan ik meteen met 12 vasten starten?
    Dank voor de reactie!
    Liefs
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Ingrid,
    Bedankt voor het delen van dit leuke patroon! Ik heb de handwarmers gemaakt en heb zojuist de foto's op mijn blog gezet (met een link naar jouw blog): www.bijallegaar.blogspot.com.
    Fijne dag verder!

    Groetjes Gerdien

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)