dinsdag 6 mei 2014

Gone (and two amazing women)


Vanochtend in alle vroegte
(het is Nogal een reis)
ben ik vertrokken naar Groningen
waar ik Martine zal bezoeken,
voor de gezelligheid, maar het is ook 
een soort van werkbezoek (ha)
Zoals Roos mijn teksten voor het nieuwe boek redigeerde,
de fouten eruit haalde (ohoh)
en mij waardevolle stijl adviezen gaf,
zal Martine de foto's bekijken
(die ik tot nu toe nam)
met een kritische doch milde blik (dat hoop ik:)
Bovendien mag ik wat foto's nemen
van haar ongetwijfeld geweldige huis!
(onnodig te zeggen dat het Nogal een zege is
dat deze twee getalenteerde lieve vrouwen
mij zomaar willen helpen..:)

Ik wens je een fijne dag
-X-

8 opmerkingen:

  1. Is dat even heerlijk wakker worden, met zo'n lief blogje van jou! Werk ze daar in het Hoge Noorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in Groningen, pink flamingo :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ingrid
    Nou een hele reis inderdaad.
    Lief van de dames om je te helpen de puntjes op de i te zetten.
    Hoop dat je een fijne dag hebt gehad,
    Zullen er ongetwijfeld meer over horen.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig om zo wat voor elkaar te kunnen betekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I just love your crazy photos Ingrid - they make me smile! X

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)