donderdag 13 maart 2014

Do this, do that...


Ken je dat, je zit heerlijk in het zonnetje,
je geniet van het uitzicht, de zon...
maar je hoofd draait op volle toeren...
Je vindt dat je eigenlijk dit moet doen, en dat...
De gedachten tuimelen over elkaar heen...
alsof er constant iemand in je hoofd zit te babbelen
die je aanwijzingen geeft...
(en hoe harder je er niet probeert aan te denken...
hoe minder je het kan negeren..)
Laatst kwam ik dit filmpje tegen op Twitter,
ik heb het een aantal malen bekeken,
heel herkenbaar en grappig...
Dus vandaag ga ik weer op het bankje zitten
en zal ik proberen vrienden te worden
met mijn gedachten...

ik wens je een fijne dag
-X-

9 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar! Had ik gisteren last van, je zit heerlijk en echt te genieten. En toch ook onrustig... volgens mij de aard van het beestje.. Fijne zonnige dag! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad zo herkenbaar,
    proberen te genieten,
    maar terwijl zitten te denken aan alles wat nog op je ligt te wachten,
    is een kwestie van even afsluiten en niets doen :)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk door wat nu mediteren echt is wat een duideljk verhaal en ik ga er zeker wat. Aan hebben!!! Die aap is bij mij ook nogal dominant.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vergeet mijn naam lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klopt! Ik combineer vaak het buiten zitten met iets nuttigs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo herkenbaar! Al die gedachten en gemijmer :-) Fijne dag!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar! Daar kan ik wel wat mee.
    Ik ga het zeker proberen.
    Pst zal ik bij jou op het bankje komen zitten.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf bankje! Mooie kleur! Leuk hoekje!
    Zie het al voor me hoe je daar zit te mijmeren met een vers bakkie leut........

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)