donderdag 2 februari 2012

Frozen..


nadat ik gisteren ging
 winkelen in Amsterdam
(nu ik er toch was)
met ongeveer 6 lagen kleren aan, een muts,
ik had er geen sinds ik kleuter was,
en 2 dassen om,
besloot ik tijdens het terugfietsen
tegen de Straffe Noordoostelijke wind
dat ik pas weer naar buiten ga,
als het zo'n graad of 18 is,
waarvan akte...

nb. het leverde mij wel 2 hele
Feestelijke jurkjes op,
voor een derde van de prijs,
en een bijzonder leuk gesprek met
3 oude boeken-mannetjes
bij zo ongeveer het enige kraampje op
het Waterlooplein, waar ik..

..nee..dat word een apart bericht, later.

fijne donderdag,
en hou het warm!

9 opmerkingen:

  1. 18 graden.. dat lijkt me ook veel beter dan deze kou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, voor laat het nog maar lekker even vriezen,zo gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eens met goud en zilver. Ik hou van de vrieskou. 'Maar die wind mag wel wat minder, dat geef ik toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is hier ook zo ontzettend koud,!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja.. die wind maakt 't wel echt koud hè! Maar met het zonnetje vind ik 't wel weer lekker!!
    Benieuwd naar je vervolg :))
    Lieve groet, Herma, vanuit een lekker warm huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook brrrrrkou, maar die zon hè, die zon die maakt het zo fantastisch!

    Denk maar aan regenbuien, dat zou erger zijn toch? En gewoon lekker binnen bij de kachel/verwarming/haard/theepot is ook fijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kou hè. Ik heb zelfs wanten aan als ik naar buiten moet. (gekocht vanmorgen, ik draag die dingen nooit)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tot het 18 graden is...
    Dan zit er maar één ding op: een ware winterslaap houden. In een bedje, met kussentjes, dekens en warme wollen sokken. Alleen af en toe uit bed stappen voor een warme kop thee (koffie is waarschijnlijker denk ik, in jouw geval) en wat geknutsel en geblog. Walhalla!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)