donderdag 25 augustus 2011

Chaos & doing the laundry..


je zou denken 
dat als je uit een paar dozen en koffers leeft
alles goed georganiseerd is
je hebt namelijk maar weinig om op te ruimen
toch heb ik het gevoel
dat het wat mijn spullen betreft
een grote chaos is
ik ben voortdurend alles kwijt:
o nee dat ligt in Zeeland, de Achterhoek, of Amsterdam..



het word tijd dat ik een schort om ga doen
en ga zorgen dat Het geregeld word
voordat ik echt gek word van de Chaos
-zelfs mijn koffers zijn een zootje
ik prop het er gewoon maar in terug,
het past ook allemaal niet meer
met al die nieuwe gezellige jurken..


-het handdoekje kocht ik bij Het grote avontuur

natuurlijk kan ik vandaag niet alles
geregeld hebben
(maar ik zou niets liever willen 
dan Al mijn spullen op een plek..)
dus dat idee moet ik weer loslaten
maar 1 stap is er ook 1
dus ik ga de was doen
mijn jurken strijken
en ze keurig op een stapel leggen
 wat een heerlijk gevoel van Orde zal dat zijn ...
oh oh

ik wens jullie een heel ordelijke dag
(mocht je daar behoefte aan hebben ; )

nb. ter overweging
'Real discoveries come from chaos'
-Chuck Palahniuk-

9 opmerkingen:

  1. jaja ...alleen uit chaos groeien nieuwe dingen
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ingrid

    deze had ik jaren als handtekening in mijn e-mail (zó herkenbaar):

    one of the advantages of being disorderly is that one is constantly making exciting discoveries - a.a. milne


    wie was er eerder: de kip of het ei??? ;-)

    groetjes, evelyn

    p.s. ik ben al jaren een trouwe lezer, maar dit is de eerste keer dat ik reageer.
    hallo! dus...

    p.s. 2 mijn plaatje doet het niet! (en hij is juist zo leuk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, ik bedenk me dat er nog een berg strijk ligt................ik zal ook maar eens orde in de chaos gaan brengen!

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent geweldig!
    Is het kaartje uit Frankrijk al aangekomen?
    Fijne strijk. Ik ga straks onze vakantiespullen, na twee weken kamperen, ordenen en wassen en opbergen en ons huis weer ons huis maken. Ik had even een portie Ingthings nodig ;-) Je bracht me op het juiste spoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. donderdag ís gewoon een chaosdag, dus laat die discovery's maar komen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook één en al chaos hier... wel gezellig ;o)maar uiteindelijk alles weer op orde hebben, is toch wel het fijnst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van chaos gesproken... Ik zou er dringend ook werk van moeten maken... Maar het ziet er naar uit dat het nog tot volgend jaar gaat duren... Zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach...zolang je iedere dag iets "propers" uit je chaos kan graaien om aan te doen zal niemand zich daar aan storen. Zo heb ik vier jaar allerhande dingen in dozen gehad (na een verhuis) en heb deze uiteindelijk gewoon aan Oxfam gegeven, en heb niks gemist in die 4 jaar en nu nog niet.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe maak je de origami vogels?

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)