maandag 6 december 2010

It would be nice..

eindelijk is mij schetsboekje
dat viel nog niet mee
toen ik eraan begon dacht ik
een tekening of 5 per dag,
ben ik in 2 weken klaar..

het ging al mis toen ik
er tekeningen in ging plakken
omdat het papier zo dun is
je de tekeningen er door heen zag
en ik wilde dat het er Netjes uit zou zien
ik gebruikte de verkeerde lijm
en het werd een bende..

dus ik plakte Daar weer over heen
(met andere lijm)
en tekende en tekende...

maar op de een of andere manier
leek het maar niet vol te komen
dus ik zocht in lades naar oude tekeningetjes
-deze zijn al van jaren geleden-
en die plakte ik er ook in..

de tijd begon te dringen
ik weet niet hoelang post naar New York
erover doet
en ik stelde het steeds uit..
volgende week Moet het echt klaar..
(maar ik heb nu geen zin..)

gisteren heb ik het volgetekend
het is klaar
vandaag stuur ik het op
maar nu ik er Zoveel uren aan besteed heb
vind ik het ook wel een beetje jammer
dat het weggaat...

en dat is een waar woord..

~goede maandag, allen~
-x-

25 opmerkingen:

  1. Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk afscheid nemen is, heel mooi geworden en wat een werk!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor, Ingrid. Je hebt het toch voor elkaar gekregen. Ik had dat nooit niet gered, jammer genoeg geen tijd voor, maar al je mooie werk is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful drawer you are! You are so talented and have an eye for beautiful things!

    What a gift! I love your funny little blog. It's like another world.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am starting mine over Christmas- yours looks fantastical, so much variety. I think I will stick my pages together in pairs! Your style shines through it

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, echt een geweldig project!! Ik kan me voorstellen dat je dit niet graag wegstuurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bijzonder indrukwekkend! en nou maar leuk via de barcode bijhouden hoe vaak & waar hij bekeken wordt. hartstikke geweldig toch?! als hij in londen komt ga ik heerlijk bladeren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi!!!
    Vooral die laatste; ik heb onlangs de film 'Alice in Wonderland' gezien op tv, dus dat spreekt me nu wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'n Prachtig boekje is het geworden ... ben benieuwd wat ze ervan vinden aan de andere kant van de oceaan. Laat je 't ons weten?

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lieve Ingrid , hartelijk gelukgewenst met het volvoeren van dit project ! Volgens mij slaat het in als een bom daar aan de overkant van de oceaan. En nu een beetje relaxen.....!Groetjes , Dries

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een erg leuk boekje is het geworden. Gelukkig heb je de foto's nog en misschien ook wel kopietjes voor jezelf.
    Fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een karwei! Maar absoluut de moeite waard. Geen last van blokkades door het móeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid,
    'Kunstwerkjes' zijn een soort van kindjes en het doet altijd een beetje pijn als ze de wijde wereld in gaan. Loslaten is altijd moeilijk. Ik hoop dat je 'kunstboekje' tussen soortgenoten komt te staan.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is heel mooi geworden! Heb je hem gescand voor jezelf, of laat je 'm scannen?

    Ik probeer de mijne over een week af te hebben - de post zal er met Priority toch niet meer dan drie weken over doen (hoop ik ;-))

    Ben nog driftig aan het aquarelleren - hierna nog letters plakken, innaaien, kaft versieren...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi geworden zeg!
    Kwou dat ik zo leuk kon tekenen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ flowtops, ik laat m scannen..Plezier met het af maken van de jouwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk project maar ook wat een klus zeg! Pffff... ik doe het je niet na!
    Fijn dat het af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ingrid, wat een geweldig project en resultaat! Fantastische tekenaar ben je.
    Jij ook een fijne maandag,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Aan het eind van de rit krijg je 'm toch wel terug... hoop ik?!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. @ linda, ik heb m vanmiddag gepost en ik krijg m Nooit meer terug. Eest gaan al die schetsboekjes van over de hele wereld een jaar rondreizen als tentoostelling in allerlei steden in de VS, daarna word het neergezet in een kunstbibliotheek in New York (wel een goede reden om daar eens heen te gaan en mijn schetsboek te bezoeken (ha)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ingrid (Punky Wunky)6 december 2010 om 22:39

    Wat een mooi boekje is het geworden! Daar mag je trots op zijn. Inderdaad bijzonder om dan over een jaar je boekje op te zoeken. En New York te bezoekn natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oké, dat maakt het dan toch wel weer mooi. In een kunstbibliotheek in New York! En wat een heerlijk excuus om naar New York te gaan.
    Zo'n waanzinnig leuke stad! Je moet daar dan naar toe gewoon.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig! En wat zonde dat ie weg moet. Maar je hebt een geweldige oplossing gevonden. Gewoon even naar New York.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Praaaaachtig boek zeg; snie leuk dat-ie nu 'ineens' weg moet...(maar wél leuk om te bemijmeren waar-ie zich nu en dan bevindt enzo...; de Geheime Avonturen van t Boek...)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)