dinsdag 31 augustus 2010

Tas en ik wil Nog een keer Dank zeggen..



Kim-van de leuke blog Kimminita- won bij mijn give-away 
van Augustus, de naaidoos van Annie
(daarover gesproken ik kreeg een mailtje
dat er vrijdag weer markt is
natuurlijk met de Groetjes..)

Ik kreeg een heel leuk pakje terug
-onnodig te zeggen dat dat niet nodig was,
maar wel heel lief-
met daarin een meditatie cd, van haarzelf
en een zelfgemaakte tas
echt heel leuk (en zo netjes gemaakt,
daar kan ik nog wat van opsteken met mijn ongeduld..)

nu ik toch weer Dank je aan het zeggen ben
bedankt Lezers voor alle aardige mailtjes
kaartjes, blogberichtjes en kadootjes..

5 opmerkingen:

  1. Beutiful blog, i love your styl, very inspiring! Soon, Éva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tas en wat lief dat ze je die stuurde zeg. Genieten!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief zeg, echt heel erg aardig van haar.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat staat 'ie mooi op de foto zo. Ik ben heel blij dat jij er heel blij me bent. Hebben we de wereld met deze (onbedoelde) ruil de wereld weer een beetje blijer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)